tiistai 10. heinäkuuta 2012

Black dots are my favourite spots!

Kuten ostikko antaa ymmärtää niin olen aivan rakastunut näihin mustiin maxi dotseihin, ihana kangas niin itselle kuin pojallekkin :)
Tämä on sarjassaan kolmas OE-tunika, eli niinkutsuttu tissis. Jokaista olen jollain tapaa muokannut ja tämä on ehdottomasti paras. Lyhensin etukappaleita, jotta eivät mene niin paljoa ristiin, korkeutta lisäsin myös hiukkasen. Avarsin hihanaukkoja ja pienensin tai oikeammin lyhensin hihoja. Kavensin alakappaleita myös jonkin verran.
Kangas on Fabriinasta ja resori muistaakseni Hannan kankaasta.









10 kommenttia:

  1. Tosi kaunis, yksinkertaisuudessaan! Tyylikäs. :)

    VastaaPoista
  2. Uusi blogituttavuus mulle ja klikkaudun heti mukaan :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kaikille ja Katjalle lämpimästi tervetuloa! Aina on kiva saada uusia lukijoita, olen vain surkean huono niitä itse kutsumaan :)

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva tissis! Mää tykkään kans tuosta kuosista, mutta meidän turkoosipallo meni kyllä tosi huonoksi parin pesun jälkeen, eikä kyllä huvita lisää ostaa jos on samaa laatua..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Olen myös kuullut, että tämä kangas menisi nopeasti ei niin hyvän näköiseksi.. Ystäväni huomasi että pesuohjeessa lukee 30 ja pitääpä itse muistaa sitä noudattaa, jospa edes hetken kestäisi. Tosi harmi kyllä on jos kangas on kovin huonolaatuista :/

      Poista